WAT ZIJN JULLIE TARIEVEN VOOR SYSTEEMBEHEER

Wij maken gebruik van Strippenkaarten om onze uren en werkzaamheden te verrekenen.

  • Ons standaard tarief is € 75 per uur
  • Wij hanteren geen voorrijkosten bij aanschaf / gebruik van Strippenkaarten
  • Wij hanteren geen parkeerkosten bij aanschaf / gebruik van Strippenkaarten
  • Support = 24 uur per dag, 365 dagen per jaar tegen het standaard tarief
  • Dus geen hogere tarieven met feestdagen en altijd telefonisch bereikbaar
  • Alle genoemde prijzen zijn excl. 21 % BTW

DE VOORDELEN VAN DE STRIPPENKAART

  • geen starttarief en voorrijkosten
  • kortingen oplopend tot 15% op het basistarief, hoe meer strippen hoe hoger uw korting
  • u ontvangt niet voor elk bezoek of handeling een aparte factuur, de werkzaamheden worden verrekend met de strippenkaart
  • naar wens ontvangt u met regelmaat een actueel urenoverzicht, u weet dus altijd waar u aan toe bent
  • voorrang op klanten zonder strippenkaart of uren-contracten
  • alle voorkomende werkzaamheden komen ten laste van de strippenkaart (dus geen hoger tarief voor advisering en specialistisch werk)
  • u hoeft voor (tijdelijke) werkzaamheden geen nieuw personeel aan te nemen en toch staat er altijd een specialist voor u klaar
  • flexibele inzet van uren naar eigen inzicht en behoefte

AFSPRAKEN

  • de strippenkaart wordt vooraf gefactureerd
  • werkzaamheden op locatie bedragen minimaal 15 minuten
  • de strippenkaart verloopt nooit
  • de strippenkaart is alleen inzetbaar voor werkzaamheden uitgevoerd door medewerkers van IT-PLAZA en kan dus niet worden gebruikt voor aan derden uitbesteed werk en extern ingehuurde specialisten
    na verbruik van alle strippen geldt ons standaard tarief tenzij een nieuwe strippenkaart is aangevraagd
    onze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing
  • Met onze strippenkaart koopt u vooraf een aantal uren en krijgt daarvoor korting op het afgesproken tarief. Werkzaamheden worden in mindering gebracht op de door u ingekochte uren. Omdat u vooraf betaald, krijgt u een aantrekkelijk tarief en kunnen wij de personeelsbezetting optimaal inschatten. Er is dan ook altijd iemand op korte termijn beschikbaar voor u.
  • U krijgt natuurlijk voorrang op ad-hoc klanten.

10 UUR

Strippenkaart

€ 735

Per stuk
  • Geen voorrijkosten
  • 24/7 support
  • Responsetijd max. 4 uur
  • Korting 2%

20 UUR

Strippenkaart

€ 1440

Per stuk
  • Geen voorrijkosten
  • 24/7 support
  • Responsetijd max. 2 uur
  • Korting 4%

50 UUR

Strippenkaart

€ 3525

Per stuk
  • Geen voorrijkosten
  • 24/7 support
  • Responsetijd max. 1 uur
  • Korting 6%

75 UUR

Strippenkaart

€ 5231.25

Per stuk
  • Geen voorrijkosten
  • 24/7 support
  • Responsetijd max. 1 uur
  • Korting 7%

100 UUR

Strippenkaart

€ 6900

Per stuk
  • Geen voorrijkosten
  • 24/7 support
  • Responsetijd max. 1 uur
  • Korting 8%

150 UUR

Strippenkaart

€ 10237.50

Per stuk
  • Geen voorrijkosten
  • 24/7 support
  • Responsetijd max. 1 uur
  • Korting 9%

200 UUR

Strippenkaart

€ 13500

Per stuk
  • Geen voorrijkosten
  • 24/7 support
  • Responsetijd direct
  • Korting 10%

300 UUR

Stripenkaart

€ 19125

Per stuk
  • Geen voorrijkosten
  • 24/7 support
  • Responsetijd direct
  • Korting 15%

Wilt u geen gebruik maken van de Strippenkaarten dan kunt u ook gebruik maken van een vaste prijs per werkplek / server. We hebben de volgende Fixed Prize ICT Beheer pakketten beschikbaar

Waarom kiezen voor een Fixed Prize ICT Beheer ?

  • Eén aanspreekpunt voor al uw ICT zaken én uw ICT professioneel, proactief beheerd én in optimale staat voor een vast maandbedrag, al vanaf € 20,= per maand.
  • Met Fixed Price ICT beheer van IT-PLAZA worden uw ICT systemen, bedrijf kritische ICT processen en functies via ons monitoringsoftware continue bewaakt en indien nodig bijgestuurd, vaak zelfs zonder dat u daarvan iets merkt.
  • U kunt gebruik maken van onze helpdesk en wij leveren u ondersteuning op afstand én op locatie, met een gegarandeerde responsetijd.
  • Wij zorgen er natuurlijk met onze managed services ook voor dat uw systemen in optimale conditie en stabiel blijven.
  • Als u een probleem ervaart met de werking van uw ICT, ook als dat een oplossing of dienst van een 3e partij is regelen wij dat voor u.

Wat valt er onder een Fixed Price ICT beheer ?

  • professionele helpdesk
  • werkplek-, server- en netwerkbeheer op locatie en op afstand
  • proactieve 24×7 systeem- en functie monitoring, waaronder “gezondheid” van systemen, back-up- en antivirus status, bandbreedte van LAN en WAN verbindingen
  • managed services ; uitvoeren van reguliere systeem-onderhoudstaken en installeren van patches en updates
  • ondersteuning bij storingen en calamiteiten met gegarandeerde responsetijden
  • herinstallatie van werkplekken en servers en terugzetten van back-up
  • aanmaken van nieuwe gebruikers, verwijderen van gebruikers
  • bijhouden van ICT documentatie en administratie
  • hardware asset management, softwarelicentie beheer en ICT contractbeheer
  • intermediair tussen u en 3e partijen
  • garantie afhandelingen

Wat valt er niet onder Fixed Price ICT beheer ?

  • kosten voor herstel van hardware defecten
  • installatie van nieuwe hard- en software
  • ingrijpende systeem- of configuratie wijzigingen
  • kosten van voorrijden en gewerkte tijd
  • verbruiksartikelen zoals toners e.d.

Pakket Brons

Per maand

€ 20

Per werkplek / server
  • Remote Support van MA - VR van 08:00 t/m 18:00 uur
  • Helpdesk Support van MA - VR van 08:00 t/m 18:00 uur
  • Voorrijkosten 15 euro
  • Parkeerkosten per afspraak
  • Maximale responsetijd is 4 uur

Pakket Zilver

Per maand

€ 25

Per werkplek / server
  • Remote Support van MA - VR van 08:00 t/m 18:00 uur
  • Helpdesk Support van MA - VR van 08:00 t/m 18:00 uur
  • Geen voorrijkosten
  • Geen parkeerkosten
  • Maximale responsetijd is 2 uur

Pakket Goud

Per maand

€ 30

Per werkplek / server
  • Remote Support 24 x 7
  • Helpdesk Support 24 x 7
  • Geen voorrijkosten
  • Geen parkeerkosten
  • Maximale responsetijd is 1 uur

Pakket Platinum

Per maand

€ 35

Per werkplek / server
  • Remote Support 24 x 7
  • Helpdesk Support 24 x 7
  • Ook ondersteuning voor thuiswerkplekken
  • Gratis externe online back-up van uw data
  • Geen voorrijkosten
  • Geen parkeerkosten
  • Direct Response